Bericht ontvangen over Budgetbeheer vernieuwd?

Lara Bijen Budgetbeheer

Heb jij bericht gehad over Budgetbeheer vernieuwd? Dan gaat er voor jou wat veranderen. We vertellen je wat dit voor jou betekent.

Wat is de huidige situatie?

Op dit moment ontvang jij jouw inkomen op een rekeningnummer van de Stadsbank. Met deze rekening betalen wij jouw vaste lasten. Al onze klanten gebruiken dit rekeningnummer.

Wat verandert er voor jou?

Wij openen een eigen bankrekening voor jou bij de Rabobank. Dit wordt jouw beheerrekening. Op deze bankrekening wordt jouw inkomen gestort en met deze bankrekening betalen wij jouw vaste lasten.

De kosten voor deze bankrekening zijn €4,45 per maand en €1,20 voor papieren afschriften. Heb je al een rekening bij de Rabobank? Dan maak je geen kosten voor papieren afschriften, omdat je gebruik maakt van de Rabo App.

Wat is het voordeel voor jou?

  • Je inkomen staat direct op jouw rekening. Je hoeft hier geen dag meer op te wachten.
  • Betalingen worden automatisch afgeschreven als er genoeg geld op de rekening staat. Dat maakt de volgende dingen makkelijker:
    • Je hoeft minder betalingen en wijzigingen in te voeren op MijnStadsbank;
    • Je ontvangt minder post van instanties;
    • De kosten voor periodieke overboekingen (acceptgiro) vervallen.
  • Een extra geldopname is sneller beschikbaar op jouw leefgeldrekening.

Wat moet jij hiervoor doen?

Wij hebben jou even nodig om deze verandering te regelen. Daarom bellen wij jou voor een afspraak. Als je nieuwe bankrekening bij ons is geregeld, informeren wij alle instanties over jouw nieuwe bankrekeningnummer. Daar hoef je zelf niets voor te doen.

Heb je nog vragen?

Dat kan. Op deze pagina lees je meer over Budgetbeheer vernieuwd. Heb je daarna nog vragen? Neem dan contact op met ons:

  • Bel op werkdagen tussen 09:00 – 12:30 naar 088 766 3666.
  • Stuur een bericht via de berichtenbox op MijnStadsbank.